Anunt publicitar privind achizitia de inaltator/taburet pentru copii din material plastic necesar derulării proiectului cultural Caravana Poveștilor

Proiectul Caravana Poveștilor este un proiect cultural co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.

Proiectul nu reprezinta in mod necesar pozitia Administratiei Fondului Cultural National. AFCN nu este responsabila de continutul proiectului sau de modul in care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt in intregime responsabilitatea beneficiarului finantarii.

Tip anunt:  Cumparari directe

Tip contract: Furnizare

Denumirea achizitie: Achizitie inaltator/taburet pentru copii din material plastic – 15 buc., necesare derularii Proiectului cultural co-finantat de Administratia Fondului Cultural National, CARAVANA POVESTILOR Editia a 2-a conform Documentatiei descriptive nr. 7419/23.10.2017.

CPV: 19520000-7

Descrierea contractului: Achizitie inaltator/taburet pentru copii din material plastic – 15 buc., necesare derularii Proiectului cultural co-finantat de Administratia Fondului Cultural National, CARAVANA POVESTILOR Editia a 2-a conform  Documentatiei descriptive nr. 7419/23.10.2017.

Specificaţii tehnice minimale:

 Baza si suprafata articolului au material care impiedica alunecarea, oferind stabilitate si siguranta. Greutate 0-5Kg, diverse culori

Valoarea estimata fara TVA: 579.83 RON

Conditii contract: Produsele se vor preda pana la data de 02.11.2017. Conditii de plata: OP in termen de 30 de zile de la receptia acestora. Receptia produselor se va face la BMB in prezenta reprezentantilor ambelor parti. Produsele vor fi insotite la livrare de certificat de conformitate si/sau calitate, certificat de garantie, instructiuni folosire, dupa caz si factura fiscala, in original. In situatia in care produsele nu sunt conforme cerintelor si propunerii tehnice se vor inlocui de catre ofertant in maxim 2 zile de la sesizare, pe cheltuiala proprie.

Conditii participare: Oferta financiara va fi intocmita astfel incat sa rezulte valoarea neta (fara taxe) a produsulelor si, separat, taxele aplicabile. Transportul produselor se va asigura de catre ofertant fara costuri suplimentare. Oferta tehnica se va intocmi astfel incat sa se poata identifica facil toate elementele solicitate in Documentatia descriptiva si se vor detalia: caracteristici tehnice produs, transport, termen de valabilitate al ofertei, termen de livrare, etc. Ofertantul va depune, in copie cu mentiunea „conform cu originalul” Certificat de Inregistrare (CUI) si Certificat Constatator. NU se accepta oferte alternative. NU se accepta oferte partiale. NU se accepta oferte a caror valoare financiara depaseste pretul estimat. Termenul de valabilitate al ofertei va fi de minim 45 de zile de la data limita de primire a acestora. Achizitia se va face din Catalogul SEAP. Ofertantul va publica oferta in catalogul SEAP, odata cu transmiterea acesteia, mentionand in titlul ofertei numarul anuntului publicitar din SEAP, iar dovada publicarii acesteia se va atasa documentelor transmise/depuse.

Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut.

Termen limita primire oferte:  29.10.2017

Informatii suplimentare:  Documentatia descriptiva nr. 7419/23.10.2017 se poate descarca urmand linkul https://bibmet.ro/achizitii-publice/. Ofertele se pot transmite pe adresa biblioteca@bibmet.ro, prin posta, curier sau, in format tiparit, la Registratura BMB din Str. Tache Ionescu nr. 4, Sector 1, Bucuresti. Acest anunt publicitar nu reprezinta o obligatie de cumparare din partea autoritatii contractante.