FISA DE DATE A ACHIZITIEI
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI
GENERAL
□ Sectoriale
X A existat in prealabil o consultare de piata? Precizati obiectul consultarii:
Pentru carti s-a calculat media preturilor pentru un numar de 1.700 de titluri. Titlurile au fost identificate pe site-uri de specialitate. Pentru non-carte s-a calculat media preturilor pentru un numar de 500 de titluri. Titlurile au fost identificate pe site-uri de specialitate.
Tip legislatie
Legea nr. 98/23.05.2016
I.1) DENUMIRE, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT
Denumire oficiala: BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI | ||
Adresa: Tache Ionescu nr 4, sector 1 | ||
Localitate: Bucuresti | Cod postal: 010352 | Tara: ROMÂNIA |
Punct(e) de contact: Biblioteca Metropolitana Bucuresti
In atentia |
Telefon: 0210316.83.00 | |
E-mail: biblioteca@bibmet.ro | Fax: 0210316.83.04 | |
Adresa/ele de internet (daca este cazul): https://bibmet.ro/anunturi-achizitii-publice/
Adresa sediului principal al autoritatii contractante (URL): Adresa profilului cumparatorului (URL): www.e-licitatie.ro |
||
Alte informaţii pot fi obţinute la:
X Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior □ Altele: completaţi anexa A.I |
||
Caietul de sarcini şi documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv şi sistemul de achiziţie dinamic) pot fi obţinute la:
X Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior □ Altele: completaţi anexa A.II |
||
Ofertele sau solicitările de participare trebuie transmise la:
X Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior □ Altele: completaţi anexa A.III |
||
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor
Zile : 03 (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor) |
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
□ Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora
□ Agentie/birou national sau federal □ Colectivitate teritoriala □ Agentie/birou regional sau local □ Organism de drept public □ Institutie/agentie europeana sau organizatie europeana
□ Altele (precizati): Institutie publica locala, ordonator tertiar, institutie de cultura |
□ Servicii publice generale
□ Aparare □ Ordine si siguranta publica □ Mediu □ Afaceri economice si financiare □ Sanatate □ Constructii si amenajari teritoriale □ Protectie sociala X Recreere, cultura si religie □ Educatie □ Altele (precizati): ————— |
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante da □ nu X |
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumirea data contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta | ||||||
Achizitie de publicatii de biblioteca pentru Biblioteca Metropolitana Bucuresti-carte si non-carte | ||||||
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor | ||||||
a) Lucrari □ | B) Produse X | c) Servicii □ | ||||
Executare □
Proiectare si executare □ Executarea, prin orice □ mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta |
Cumparare X
Leasing □ Inchiriere □ Inchiriere cu optiune de □ cumparare O combinatie intre acestea □ |
Categoria serviciilor
|
||||
Locul principal de executare
…………………… Cod NUTS □□□□□□ |
Locul principal de livrare
Romania, Bucuresti Cod NUTS: RO321 – Bucuresti |
Locul principal de prestare
…………………… Cod NUTS □□□□□□ |
||||
II.1.3) Procedura implica Un contract de achizitii publice X Punerea in aplicare a unui sistem de achizitie dinamic (SAD) □ Incheierea unui acord-cadru □ |
||||||
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru (dupa caz)
Nu este cazul. |
||||||
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor | ||||||
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) | ||||||
Vocabular principal | ||||||
Obiect principal | 22113000-5 – Carti de biblioteca (Rev. 2)
37524100-8 – Jocuri educative (Rev. 2) 37532000-6 – Jocuri video (Rev. 2) 32353000-2 – Inregistrari audio (Rev. 2) |
|||||
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice (GPA) da □ nu X | ||||||
II.1.8) Impartire in loturi (pentru precizari privind loturile utilizati) da X nu □
|
||||||
II.1.9) Vor fi acceptate variante (oferte alternative)
da □ nu X |
||||||
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile)
Cantitatea totala produse – minim19997 exemplare din care: Lot 1 : minim 18107 exemplare carte- valoare estimata 511160.61 lei Lot 2: minim1890 exemplare non-carte –valoare estimata 88877.9 lei Valoarea estimata totala a contractului: 600038.51 RON Moneda: RON. |
II.2.2) Optiuni (dupa caz)
da □ nu X |
Numarul de prelungiri posibile (dupa caz): |
II.3) DURATA CONTRACTULUI SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
Durata contractului pana la 31.12.2017. |
II.4) AJUSTAREA PRETULUI CONTRACTULUI
II.4.1. Ajustarea pretului contractului da □ nu X |
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate (dupa caz) |
III.1.1.a) Garantie de participare da X nu □
Valoare garantie: Lot 1 – 5100lei; Lot 2 – 880 lei; Pentru verificarea corespondentei intre loturile ofertate si garantia de participare depusa ofertantii vor mentiona in documentele prezentate pentru ce loturi s-a depus garantia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui conform Art. 36 din HG nr. 395/2016. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Contul bancar unde se va depune garantia de participare este: RO35TREZ7015006XXX005242, Trezoreria Sector 1 Bucuresti. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. NOTA: documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP). |
III.1.1.b) Garantie de buna executie da □ nu X |
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante Buget local.
|
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul (dupa caz)
Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016. |
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale (dupa caz) da □ nu x |
III.1.5. Legislatia aplicabila
a) Legea privind achizitiile nr 98/2016; b) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor nr 101/2016; d) Hotararea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. |
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Solicitantii trebuie sa dovedeasca faptul ca au capacitatea tehnica si financiara de a participa la selectia de oferte. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: Se va completa cerinta corespunzatoare in DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din legea 98/19.05.2016, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar, conform art. 196 alin. (2) din legea 98/2016, IN TERMEN DE 3 ZILE LUCRATOARE DE LA SOLICITAREA ACESTORA. Aceste documente pot fi: A. certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii; B. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; C. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; D. alte documente edificatoare, dupa caz. Nota: Se prezinta de ofertanti, membrii asocierii realizata în vederea depunerii de oferta comuna, tertul sustinator si subcontractantii propusi, atunci când este cazul.
1.Nedepunerea DUAE odată cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. 2.Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. Nedepunerea acestora odata cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificari pentru eventualele inadvertente de forma ale informatiilor cuprinse in sectiunile DUAE, atat ale ofertantului/candidatului, cat si ale subcontractantului/terțului susținător, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfășurarea corespunzatoare a procedurii de atribuire. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii trebuie sa respecte regulile de evitare a conflictului de interese prevazute la art.59 si 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Se va completa Declaratia privind evitarea conflictului de interese potrivit art.59 si 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice ( Formularul cu nr. 2) de catre toti ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii si se va depune impreuna cu Documentul DUAE. Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt urmatoarele: ANCA-CRISTINA RAPEANU, OVIDIU DRAGULINESCU.
|
III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.
Modalitate de indeplinire: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire, se va incarca in SEAP, in format electronic, semnat cu semnatura electronica extinsa si numai pana la data si ora limita prevazute in anuntul de participare simplificat.
Documentele justificative care probeaza inregistrarea în conditiile legii din tara de rezidenta (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în baza Legii nr. 26/1990, sau echivalent, care sa corespunda situatiei reale a ofertantului, pentru persoanele fizice sau juridice române, respectiv documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional în conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa corespunda situatiei reale a ofertantului) urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, conform art. 196 alin. (2) din legea 98/19.05.2016.
Documentele justificative solicitate trebuie sa fie valabile in momentul prezentarii. Se prezinta de ofertanti si membrii asocierii realizata în vederea depunerii de oferta comuna. |
III.2.2) Capacitatea economica si financiara |
III.2.3.a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala |
III.2.3.b.) Standarde de asigurare a calitatii |
III.2.4) Contracte rezervate (dupa caz) da □ nu X |
Contractul este rezervat unor ateliere protejate □
Contractul va fi executat numai in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate □ |
III.3) CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii da □ nu X
Daca da precizati actele cu putere de lege si actele administrative aplicabile: Dupa caz, mentionati care profesie (concurs de solutii) |
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile da □ nu X
profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) PROCEDURA DE ATRIBUIRE
IV.1.1) Tipul procedurii si modalitatea de desfasurare |
IV.1.1.a) Modalitatea de desfasurare a procedurii de atribuire Offline □ On line X |
Procedura simplificata □ X O singura etapa |
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE /CRITERII DE EVALUARE A PROIECTELOR (concurs de solutii)
IV.2.1) Criterii de atribuire (dupa caz,bifati rubrica sau rubricile corespunzatoare sau enumerati criteriile de atribuire ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
X Cel mai bun raport calitate/pret
Pret – 12.12% Criterii tehnice – 87.88 % LOT 1
LOT 2
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica da □ nu X | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.2.3. ”Numele participantilor deja selectati ( in cazul unui concurs de solutii restrans)” |
IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta (dupa caz)
|
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract da □ nu X |
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta/candidatura/proiectul sau cererea de participare |
ES BG CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT RO SK SL FI SV
□ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ X □ □ □ □ Altele: ____________________________________________________________________________- Moneda in care se transmite oferta financiara (in cazul procedurilor online sau offline cu etapa finala de L.E. |
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta durata in luni: □□□ sau in zile: 90 (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.4. PREZENTAREA OFERTEI
IV.4.1. Modul de prezentare a propunerii tehnice |
Propunerea tehnica va respecta in totalitate cerintele prevazute in Caietul de sarcini si in documentatia de atribuire cu privire la prezentarea acesteia, precum si eventualele clarificari si completari care au avut loc pana la data de depunere a ofertelor. Propunerea tehnica trebuie sa cuprinda detaliat si complet toate informatiile necesare pentru evaluarea ofertelor in corelatie cu cerintele cuprinse in Caietul de sarcini.
Propunerea tehnica va fi prezentata in conformitate cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini si va contine descrierea produselor ofertate, pentru fiecare lot in parte, conform formatului indicat (Formular 3). Neprezentarea ofertei tehnice are ca efect respingerea ofertei. Produsele ofertate trebuie sa corespunda in totalitate, sa indeplineasca minim cerintele din Caietul de sarcini pentru fiecare lot in parte. Propunerile tehnice care nu prezinta informatiile tehnice corespunzatoare cerintelor cuprinse în Caietul de sarcini din prezenta documentatie vor fi declarate neconforme. OFERTELE PARTIALE VOR FI DESCALIFICATE. Pe toata perioada desfasurarii procedurii de achizitie, documentele vor fi disponibile pentru vizualizare si descarcare, inclusiv in formate editabile la adresa web https://bibmet.ro/anunturi-achizitii-publice/ |
IV.4.2. Modul de prezentare a propunerii financiare |
Propunerea financiara va fi elaborata astfel incat aceasta sa contina toate informatiile cu privire la pret. Se va depune oferta financiara pentru cantitatea ofertata de produse, conform format indicat (Formular 4). Neprezentarea ofertei financiare are ca efect respingerea ofertei.
Pretul va fi ferm in lei pe toata durata de valabilitate a contractului si va fi calculat cu max 2 zecimale. Ofertantul trebuie sa prezinte formularul de oferta mentionat on-line pana la data limita de depunere a ofertei. Pretul va fi cel la destinatia finala si va cuprinde toate cheltuielile, inclusiv transport, taxe, etc., exclusiv TVA. Oferta are caracter obligatoriu din punct de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate solicitata de catre autoritatea contractanta, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret, precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Pe toata perioada desfasurarii procedurii de achizitie, documentele vor fi disponibile pentru vizualizare si descarcare, inclusiv in formate editabile la adresa web https://bibmet.ro/anunturi-achizitii-publice/ |
IV.4.3. Modul de prezentare a ofertei |
Procedura se aplica integral prin mijloace electronice (ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP). Operatorii economici pot transmite oferta numai in format Electronic si numai pana la data limita stabilita pentru depunere oferte, in anuntul de participare. Documentele de calificare si/sau selectie, propunerea tehnica si propunerea financiara, precum si documentele care insotesc oferta se transmit prin SEAP in format Electronic, la sectiunea corespunzatoare respectivelor documente pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor precizat in anuntul de participare. Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forta majora, cad in sarcina operatorului economic. Toate documentele care fac parte din oferta candidatilor vor purta in mod obligatoriu semnatura electronica extinsa, conform art.60 alin.(4) din HG 395/2016.
Documentele redactate in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora în limba româna. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar DUAE. OBS. Lipsa DUAE duce la descalificarea ofertantului. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut de aceasta. Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare are ca efect respingerea ofertei. Info: DUAE poate fi accesat la linkul: http://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter Sectiunea General Documente. Pe toata perioada desfasurarii procedurii de achizitie, documentele vor fi disponibile pentru vizualizare si descarcare, inclusiv in formate editabile la adresa web https://bibmet.ro/anunturi-achizitii-publice/ |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC (dupa caz) da □ nu X
Daca da, precizati perioadele estimate de publicare a anunturilor viitoare: _____________________________ |
||||
VI.2) Contractul/Concursul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare da □ nu X
Daca da, trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):_________________________________________
|
||||
VI.3) ALTE INFORMATII (dupa caz)
CRITERII DE ELIGIBILITATE LOT 1 si LOT 2, conform caiet de sarcini. Depunerea DUAE odata cu oferta este obligatorie, sub sanctiunea respingerii acesteia din urma ca inaceptabila conform art. 137 alin 2 lit b din HG nr.395/2016. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: 1. Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor in vederea participarii la procedura. 2. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca find autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. In conformitate cu art. 196 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta poate solicita candidatilor/ofertantilor sa depuna toate sau o parte dintre documentele justificative ca dovada a informatiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfasurarii unei proceduri de atribuire, daca acest lucru este necesar pentru a asigura desfasurarea corespunzatoare a procedurii. Operatorii economici vor indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii si a mediului, conform art. 51, alin.(2) Legea nr. 98/2016. Informatii detaliate privind reglementarile în vigoare la nivelul national ce se refera la conditiile de munca, securitate si sanatate în munca se pot obtine pe site-ul http/www. Inspectum.ro/Legislatie/legislatie.html, iar pentru protectia mediului site-ul http/www mmediu.ro/ Legislatie/legislatie.html. |
||||
VI.4) CAI DE ATAC | ||||
VI.4.1) Organismul competent pentru caile de atac | ||||
Denumire oficiala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor | ||||
Adresa: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3 | ||||
Localitate: Bucuresti | Cod postal: 030084 | Tara: ROMANIA | ||
E-mail:
|
Telefon:
+40 213104641
|
|||
Adresă Internet (URL)
|
Fax:
+40 213104642/+40 218900745
|
|||
Organismul competent pentru procedurile de mediere (după caz) | ||||
Denumire oficială: | ||||
Adresă: | ||||
Localitate:
|
Cod poştal:
|
Ţară:
|
||
E-mail:
|
Telefon:
|
|||
Adresă Internet (URL) | Fax:
|
|||
VI.4.2) Utilizarea căilor de atac (completaţi rubrica VI.4.2 SAU, după caz, rubrica VI.4.3)
Precizări privind termenul (termenele) de exercitare a căilor de atac: 5 zile din ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta conform Legea 101/2016 art. 6, alin. 1, litera b. |
||||
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obţine informaţii privind utilizarea căilor de atac | ||||
Denumire oficială: Biblioteca Metropolitana Bucuresti- Compartimentul Juridic.Contencios | ||||
Adresă: Str. Tache Ionescu nr. 4, sector 1 | ||||
Localitate: Bucuresti | Cod poştal: 010352 | Ţară: Romania | ||
E-mail: biblioteca@bibmet.ro | Telefon: 02103168300 | |||
Adresă Internet (URL): www.bibmet.ro | Fax: 02103168304 | |||
ANEXA B: INFORMATII PRIVIND LOTURILE
LOT Nr. 1 Denumire: Carte
- Descriere succinta
Carti de biblioteca
- Clasificare CPV (Vocabular comun privind achizitiile publice)
Obiect principal Vocabular principal – 22113000-5 – Carti de biblioteca
Obiecte secundare –
- Cantitate sau domeniu
Minim 18107 exemplare
Valoare estimata fara TVA: 511.160,61 lei
- Informatii suplimentare privind loturile:
Conform specificatii Caiet de sarcini
Livrarea pentru produsele aferente LOT 1 , se va face astfel:
- Minim 5000 exemplare in maxim 15 zile calendaristice de la semnarea contractului;
- Restul exemplarelor, pana la data de 10.12.2017.
Valoarea garantiei de participare: 5100 Moneda: RON
LOT Nr. 2 Denumire: Non-Carte
- Descriere succinta
Achizitie de: Filme, Muzica, Jocuri educative si video, Audiobook-uri
- Clasificare CPV (Vocabular comun privind achizitiile publice)
Obiect principal:
37532000-6 – Jocuri video(Rev. 2)
37524100-8 – Jocuri educative (Rev. 2)
32353000-2 – Inregistrari audio (Rev. 2)
32321300-2 – Materiale audiovizuale (Rev. 2)
- Cantitate sau domeniu
Total: minim 1890 exemplare
Valoare estimata fara TVA: 88.877,9 lei
- Informatii suplimentare privind loturile:
Conform specificatii Caiet de sarcini
Livrarea pentru produsele aferente LOT 2, se va face astfel:
- Minim 500 exemplare in maxim 15 zile calendaristice de la semnarea contractului;
- Restul exemplarelor, pana la data de 10.12.2017.
Valoarea garantiei de participare: 880 Moneda: RON
DOCUMENTE
Caiet de sarcini -editabil
Anexa 1 la caietul de sarcini – Carte – editabil
Anexa 2 la caietul de sarcini – Non-Carte – editabil
Anexa 3 la Caietul de sarcini Prezentarea domeniilor – editabil
Anexa 4 la Caietul de sarcini Politica de dezvoltare a colectiilor -editabil
Contract de furnizare – editabil
Modele Formulare – editabil