Proiectul Caravana Poveștilor este un proiect cultural co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.
Proiectul nu reprezinta in mod necesar pozitia Administratiei Fondului Cultural National. AFCN nu este responsabila de continutul proiectului sau de modul in care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt in intregime responsabilitatea beneficiarului finantarii.
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Achizitie materiale de promovare si publicitate necesare derularii Proiectului cultural co-finantat de Administratia Fondului Cultural National, CARAVANA POVESTILOR Editia a 2-a conform Documentatiei descriptive nr. 6815/28.09.2017-reluare.
CPV: 22462000-6 – Materiale publicitare (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitie materiale de promovare si publicitate: LOT 1 – inscriptionare tricouri – 60 buc. LOT 2 – inscriptionare sepci – 60 buc. necesare derularii Proiectului cultural co-finantat de Administratia Fondului Cultural National, CARAVANA POVESTILOR Editia a 2-a conform Documentatiei descriptive nr. 6815/28.09.2017.
Specificaţii tehnice minimale:
- Inscripţionare tricouri
Caracteristici:
marime S – 15 BUC.
marime M – 15 BUC.
marime L – 15 BUC.
marime XL – 15 BUC
- 100% bumbac (205g/mp, Alb: 195g/mp)
- Guler umăr la umăr
- Cusătură dublă la mâneci și guler
- Suprafața maximă imprimabilă (lărgime x lungime): 28,5 cm x 48 cm
- Imprimare directă respirabilă și catifelată (fără transfer folie!)
- Culori de imprimare antipoluante și antialergice garantate prin Certificatul Oeko-Tex® Standard 100
- Inscripţionare şepci
Şapcă cu 5 panele,
2 gauri de ventilaţie brodate,
4 cusaturi pe cozoroc.
Banda interioara pentru excesul de transpiratie.
Sistem de inchidere cu arici, culoare alba, material 80% bumbac, 20% poliester, marime universala
Valoarea estimata fara TVA: 2268.91 RON
Conditii contract: Materialele se vor preda pana la data de 10.11.2017. Conditii de plata: OP in termen de 30 de zile de la receptia acestora. Receptia produselor se va face la BMB in prezenta reprezentantilor ambelor parti. Produsele vor fi insotite la livrare de certificat de conformitate si/sau calitate, dupa caz si factura fiscala, in original. In situatia in care se constata ca produsele nu sunt conforme propunerii tehnice, prezinta defecte, inadvertente fata de printul-martor, acestea vor fi inlocuite fara costuri suplimentare, in maxim 2 zile lucratoare de la sesizare.
Conditii participare: Valorile estimate ale loturilor sunt: LOT 1 – 1512.60 LEI LOT 2 -756.30 LEI. Oferta financiara va fi intocmita astfel incat sa rezulte valoarea neta (fara taxe) a produselor/materialelor ofertate si, separat, taxele aplicabile. Transportul produselor se va asigura de catre ofertant fara costuri suplimentare. Oferta tehnica se va intocmi astfel incat sa se poata identifica facil toate elementele solicitate in Documentatia descriptiva si va detalia: caracteristici materiale, servicii incluse, detalii imprimare/inscriptionare, conditii ambalare si transport, termen de valabilitate al ofertei, termen de livrare, etc. Ofertantul va depune, in copie cu mentiunea „conform cu originalul” Certificat de Inregistrare (CUI), Certificat Constatator si Certificat privind culorile de imprimare. NU se accepta oferte alternative. NU se accepta oferte a caror valoare financiara depaseste pretul estimat al lotului. NU se accepta oferte partiale. Termenul de valabilitate al ofertei va fi de minim 45 de zile de la data limita de primire a acestora. Achizitia se va face din Catalogul SEAP. Ofertantul va publica oferta in catalogul SEAP, odata cu transmiterea acesteia, mentionand in titlul ofertei numarul anuntului publicitar din SEAP, iar dovada publicarii acesteia se va atasa documentelor transmise/depuse.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut.
Termen limita primire oferte: 03.11.2017
Informatii suplimentare: Conceptia grafica este asigurata de beneficiar si va fi pusa la dispozitia operatorului economic desemnat castigator imediat ce se finalizeaza achizitia in catalogul SEAP. Materialele vor fi realizate NUMAI dupa primirea BT din partea beneficiarului. Documentatia descriptiva nr. 6815/28.09.2017 se poate descarca urmand linkul https://bibmet.ro/achizitii-publice/. Ofertele se pot transmite pe adresa biblioteca@bibmet.ro, prin posta, curier sau, in format tiparit, la Registratura BMB din Str. Tache Ionescu nr. 4, Sector 1, Bucuresti. Acest anunt publicitar nu reprezinta o obligatie de cumparare din partea autoritatii contractante.